Безконтактне електронне запалювання Ваз 2101-2107 (разом контактів) СВІК
- В наявності
- Код: БЭЗ 136.3734
300 ₴
+380 (95) 350-00-73
- +380 (67) 276-53-16
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Безконтактне електронне запалювання Ваз 2101-2107 (разом контактів) СВЕК. Призначення Безконтактне електронне запалювання 136.3734 (у подальшому БАЗ) призначене для модернізації штатної системи запалювання автомобілів ВАЗ 2101-2107, обладнаних котушкою запалювання Б117А. Встановивши БЕЗ 136.3734 Ви отримуєте всі переваги безконтактної системи запалювання, не купуючи нових: трамблера з датчиком Холла, котушки та комутатора. 2. Принцип дії БЕЗ являє собою об'єднані в одному корпусі оптичний інфрачервоний датчик, електронний комутатор і індикатор настроювання положення. БЕЗ встановлюється під кришкою переривача-розподільника запалювання (трамблера) замість контактної пари на її штатне місце. Інфрачервоний датчик складається з джерела інфрачервоного випромінювання й фотоприймача. Сформований певним чином світловий потік періодично переривається обертовим кулачком трамблера. За цими перериваннями електронна схема БЕЗ формує струм через котушку запалювання, унаслідок чого і виникає іскровий розряд. 3. Основні властивості БЕЗ забезпечує: - високу стабільність параметрів системи запалювання під час експлуатації, оскільки він не містить механічних (обгоряльних і стираних) елементів; - вища напруга (приблизно 400 вольтів) на первинному обмотуванні котушки запалювання; — високу швидкість наростання напруги на котушці запалювання, унаслідок чого надійніше іскроутворення. 4. Технічні характеристики Номінальна напруга бортової мережі — 13.5 В Напруга на первинному обмотуванні котушки запалювання, за її опору від 2.5 до 3.5 Ом 350-450 вольтів. 5. Встановлення БЕЗ встановлюється під кришкою трамблера на місце механічного контакту переривача. Рекомендується така послідовність дій: 1. Вимкнути запалювання. 2. Зняти кришку трамблера, повернути гвинти кріплення контакту переривача, відпустити гвинт кріплення клемби дроту контакту переривача, очистити установне місце сухою чистою ганчіркою. 3. На місце контакту переривача встановити БЕЗ. Перш ніж загорнути гвинти кріплення, переконайтеся, що на установній поверхні немає нерівностей і БЕЗ щільно до неї прилягає, оскільки це дуже важливо для гарного відведення тепла. Загорнути гвинти кріплення БЕЗ, не затягуючи їх. Під гвинт 1 помістити клему з дротом, що виходить поруч із ним із корпусу БЕЗ. Повернути БЕЗ навколо гвинта 1, проти годинникової стрілки до упору, у межах отвору для кріпильного гвинта 2, трохи затягнути гвинт 2. 4. Інший короткий дріт із клемою під'єднати на штатне місце всередині трамблера, довгий дріт вивести з трамблера через отвір у нижній алюмінієвій частині корпусу та закріпити його на тонкій циліндричній частині корпусу трамблера. На виведений із трамблера дріт приєднати контактну клему, обтиснувши її на дроті за допомогою плоскогубців (краще пропаяти), під'єднати цей дріт на клему "+Б" котушки запалювання. З іншого клеми котушки запалювання вимкнути дріт, що йде на переривач трамблера. Це необхідно для унеможливлення іскроутворення в процесі регулювання. Примітка: Під час використання БЕЗ конденсатор трамблера можна вимкнути. 6. Регулювання можна запалювати. Повернути кулачок трамблера (або повернути корпус трамблера, послабивши гайку кріплення, на кут не менш ніж 90 град. Індикатор двоколірний світлодіод, який розміщений у місці виведення дротів із корпусу БЕЗ із боку гвинта 2 має світитися або блимати червоним світлом. Трохи повернути корпус БЕЗ за годинниковою стрілкою навколо гвинта 1, наближаючи його до кулачка трамблера зручно робити викруткою, помістивши її в проміжок між корпусом БЕЗ і корпусом трамблера. Повернувши корпус трамблера (або кулачок стартером) спостерігати за характером світіння індикатора. Коли БЕЗ займе правильне положення — колір світіння індикатора почне змінюватися з червоного на зелений. У цьому положенні треба закріпити БЕЗ і ще раз перевірити надання індикатора. Примітка: - у разі швидкого обертання кулачка трамблера (у разі правильного встановлення БЕЗ) колір світіння індикатора буде жовтогарячим. - під час регулювання БЕЗ треба виключити потрапляння на корпус пристрою прямих сонячних променів, а також прямого освітлення від освітлювальних приладів. Вимкнути запалювання. УВАГА! Переконайтеся в плавному, без заїдань, обертання основи, на якій встановлений БЕЗ, оскільки це необхідно для нормальної роботи вакуумного коректора оперення запалювання. Основа з БЕЗ має повертатися вручну проти годинникової стрілки в невеликих межах. Якщо Ви виявили заїдання, то причиною може бути висока головка гвинта (кріплення підшипника основи), що міститься під нижньою поверхнею БЕЗ. Треба зняти БЕЗ, вивернути, гвинт і спробувати замінити його гвинтом із нижчою головкою, або підпиляти головку напилкою. Операції зі встановлення повторити. Треба також переконатися, що дріт, виведений із трамблера, не зачіпає рухомі частини всередині трамблера. Під'єднати дріт переривача трамблера на штатне місце котушки запалювання. Закрити кришку трамблера. Переконатися в нормальному іскроутворенні. Завести двигун Примітка: - після встановлення БЕЗ можна встановити моменту запалювання (виробляється так само способом, як і для контактної системи запалювання).
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | СОВЕК |
Марка | ВАЗ |
Тип запчастини | Оригінал |
Модель | 2101 |
Сумісність | ВАЗ 2101 1970-1988, ВАЗ 2102 1973-1985, ВАЗ 2103 1972-1984, ВАЗ 2104 1984-, ВАЗ 2105 1981-, ВАЗ 2106 1975-2005, ВАЗ 2106 1975-2006, ВАЗ 2107 1982-2012 |
Стан | Новий |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2101 |
Інформація для замовлення
- Ціна: 300 ₴